onsdag 24 september 2008

Bok & Bibliotek

I senaste numret av Svensk Bokhandel är jag en av de som tipsar om hur man klarar sig bäst under Bok & Bibliotek. Oförberedd på frågan (jag fick telefonen bryskt överräckt av min kära bloggkollega) gav jag det enormt tråkiga svaret "bra skor". Det visade sig att det var precis vad alla svarat. Vad jag ju naturligtvis borde ha sagt är "Varannan vatten".
















Bok & Bibliotek är trots allt inget annat än Hultsfredsfestivalen utan de irriterande banden. Därför är nyckeln till överlevnad precis samma saker som dina föräldrar påpekade innan du åkte till Hultsfred. Drick mycket vatten, glöm inte att äta, gör inte av med alla pengarna första dagen, försök att sova lite ibland, bli inte för full , tappa inte bort varandra och använd kondom.


Ha så roligt!









Bra skor

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, klart Gud ser!