fredag 8 maj 2009

Vad man gör när man har skrivit färdigt

Eftersom jag har lämnat över mitt manus till min bästa läsare är jag lite vilsen just nu. Borde egentligen sätta igång med nästa text, och skulle lätt kunna göra det - har ett antal sidor i den här stilen att utgå ifrån redan - men vill läsa lite först. (Läslista för de kommande månaderna: Julius Caesar, Coriolanus, Ebbe: Mannen som blev en affär, Om natten i Chile, Kejsarbiografier, Dagbok från Spandau, Simone de Beauvoir om Marquis de Sade.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Elise och Amanda!

Jag hittar inte era mailadresser på er bloggen, så det får bli en kommentar. Nu är vinnaren korad i ViLÄSER:s författarbloggtävling. Er blogg kom på femte plats. Grattis från oss på redaktionen!
Ni hittar länk till er blogg på http://www.vilaser.se (klicka på bannern)

Vänliga hälsningar,

Charlotte Pehrson, reporter ViLÄSER