onsdag 6 januari 2010

San Francisco IV


I samband med att jag i lördags morse vaknade med 39 graders feber tappade jag farten i bloggandet. Tack vare mycket vila och Walgreens sortiment av receptfria mediciner är jag nu något sånär pigg igenom och har lyckats besöka Alcatraz, SFMOMA, åka på tur till vingårdar och redwood-träd.

Det allra bästa för humöret och mot feber är att prova sig igenom hela Betsey Johnson-rean med hjälp av världens coolaste och dessutom snällaste expedit. Jag älskar att de är så trevliga i alla affärer här (förutom på Walgreens men där får man ju medicin så de behöver väl inte fjäska).

Igår tillbringade jag eftermiddagen på Borders och kom därifrån med en mycket tung kasse böcker som jag ska försöka släpa vidare till Sverige.

Mat vi har ätit här: Amerikansk, thailändsk, indisk, japansk, kinesisk, mexikansk.

1 kommentar:

Malin sa...

åh borders, fantastiskt!