onsdag 27 januari 2010

Yours until Niagra Falls and the kitchen sinks.

Ja, precis som Elise skriver har jag haft bihåleinflammation vilket bara leder till tråkigheter ackompanjerade av högljudd klagan. Jag har varit sjuk i två månader och nu börjar visserligen antibiotikan verka men jag orkar ju ingenting! Jag jobbar hela dagarna och sen stupar jag. Därav dåligt bloggande. Jag orkar inte ens läsa något och eftersom jag försöker upprätthålla någon slags bild av mig som inte helt insnöad på tv tänker jag inte skriva någon utförlig rapport om Biggest Loser.

Just nu följer jag den spännande trafikinformationen på Arlandas hemsida. Enligt den är det enda icke försenade planet just det som Pär sitter på från Paris. Men min pappa, som naturligtvis har oändligt mycket mer pappa-skillz än jag, tog dock fram en satellitbild som visade att planet inte ens kommit in över norra Tyskland ännu, så vi får väl se när min gräsänkahet går över.

Nej, gud så tråkig jag är. Planen är att jag ska ta och rycka upp mig i helgen. Tänka positivt! Ny hårfärg - nystart, men det är en helt egen före-efter-bloggning.

Nu: Morden i Midsomer och de sista oreokakorna.

Inga kommentarer: