måndag 22 februari 2010

Hårblogg: efterlyses!

Nu behöver jag er hjälp! Det verkar som en lycklig slump att jag hittade en snygg röd hårfärg när jag färgade här om sistens. Nu har det snart gått en månad och utväxten börjar att göra sig påmind. Tyvärr verkar det inte längre gå att köpa samma (eller ens liknande) färg någonstans där jag har letat. Så om ni går förbi en butik som säljer hårfärg och ser den här, lämna en kommentar om var!


(lätt att känna igen på fick-du-en-fanta-när-du-klippte-dig?-frisyren)

Come on people, you can do it!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lovar att hålla utkik. På Östermalm är ju alla blonderade så där kanske det finns kvar! /Anna

Hello, World! sa...

Jag har lärt mig att man ska titta på färgens nummer (6.64) för då ska det vara samma färg oavsett vilket märke det är.

(Och då undrar man så klart vad det egentligen är för skillnad på de olika märkena.)

Amanda sa...

Men finns det numret i något annat märke? Röda toner verkar vara svårt öht.

Men Elise hade en idé om att undersöka Tenstas utbud så på torsdag ska jag leta där.