fredag 10 september 2010

Friday never hesitates

Kolla mitt snygga nagellack! Isadoras graffiti-serie. Det är kanske roligare än vad det är snyggt, men det är också väligt roligt att måla. Först penslar man på den undre färgen och låter den torka och sen målar man ett lager med graffitifärgen som på några sekunder drar ihop sig och krackelerar. Fun!

In other news, det är fredag kväll jag dricker lite vin, tittar på Supernatural (igen!), googlar brysselkål och skörbjugg.

Här om dagen såg jag en ångvält (heter det ångvält fortfarande eller är det bara om den är ångdriven? en diselvält?) köra över ett kvastskaft. Jag förväntade mig att det skulle bli helt platt. Det ska ju allt som körs över med en ångvält bli. Inget hände. Stor besvikelse.

Nu ska jag läsa ut Easter Parade, godnatt!

Inga kommentarer: