tisdag 29 mars 2011

The Big Bangs Theory II

Amanda Hjeeelp!

Teresa den enda frågan man behöver ställa sig så här år gällande frisyrer är - funkar den med basker?

Amanda Såhär års? Jag tänker tvärt om - nu kan jag ha lugg för det är flera månader tills jag behöver tänka på mössa igen.

Teresa men basker! Det ultimata vinternästanvår-plagget! (pair it with your favourite skinny jeans)

Amanda Hahaha, men jag dör svettdöden av basker såhär års.

Teresa SVETTDÖDEN?! vet du hur kallt det är ute? dog kölddöden i morse.

Amanda Men tillbaka till ämnet. SKA JAG KLIPPA MIG EN LUGG?

Teresa basker + fin tunn schal + läderjacka = bästa duskaintetrodetblirsommaroutfiten.

Amanda Men mitt hår är ju som en pälsmössa i sig. Jag promenerade fram och tillbaka i årsta imorse och först var det kallt, sen ba SVETTEN!

Teresa Det tycker jag talar för lugg. Mindre hår, plus fint till basker.

Amanda ‎+ att jag kommer se härligt kristen ut i Cattis spetsklänning!

Teresa vi ska ju starta ett kristet band, gottta look the part!

Amanda Jag insisterar på att vi gör en "rockig" version på "Han har öppnat pärleporten.."

Teresa Christian rock!!!!

Amanda Åh, när jag var på netonnet hade de en stor mintgrön akustisk gitarr, den borde den kristna gitarristen ha!

Teresa va, jag trodde bara vi skulle spela tamburin och marackas?

Teresa gitarr = inte så kristet

Amanda Jo, men om man spelar "rock" och dessutom har den hängande väldigt högt, inte på höften.

Amanda


Teresa Ah, dåså. som jesus skulle haft den!

Amanda Precis, inte som Elvis, den snuskhummern!

Lisa Lugg it. Särskilt om den är så där lite rund. Min hellugg la sig som en svettstripig rullgardin på min panna, men det är för att jag har rakast hår i världen. (Vilket btw också skulle göra sig i en kristen gittarrgrupp, inget c-c-curly här inte.)

Amanda Lisa, du har kristnare hårfärg också! Inte som Teresa, jag och babylons sköka!

Teresa jesus, och tidiga beatles.

Lisa Jag har överhuvud taget en mycket kristen look, ge mig en höghalsad blus så kan jag smuggla knark som ingenting!

Teresa alltså, jag vill bara skriva ut hela den här dialogen och rama in den som monument över vilka fantastiska människor vi är.

Inga kommentarer: