tisdag 9 augusti 2011

Klagomålet utvecklat, for your pleasure

Att skaffa twitter var ju helt onödigt, Ola Eriksson ansvarig för sociala medier på Com Hem hittade hit ändå!

Så för att utveckla mitt klagomål: Mitt bredband via Com hem låg nere från lunch till ca klockan 8 igår kväll, vilket såklart är helt värdelöst. Men det skulle väl kunna vara ok om det var en engångsföreteelse, alla kan råka gräva av en kabel. Problemet är att bredbandet i mitt hus (Siljansvägen, Årsta) inte har kapacitet nog för alla som använder det. Hastigheten dyker markant varje dag när folk kommer hem från jobbet och sätter igång sina datorer. Det blir segt och man blir utkastad och måste starta om modemet en miljard gånger.

Tyvärr skulle vi behöva skaffa fast telefoni för att byta bredbandsleverantör, och man ba orka!

1 kommentar:

Com Hem AB sa...

Hej,

Det är förstås beklagligt om du upplever att tjänsten inte uppfyller dina förväntningar.

Som Ola skrivit i ditt förra blogginlägg skulle vi gärna se att du fyller i formuläret genom att följa länken nedan så kan vi titta närmare på ditt ärende.

http://www.comhem.se/comhem/-/417386/417386/-/index.html

Med vänlig hälsning
Stefan Wallman
Kundservice