söndag 16 juni 2013

Och sedan gick det utför

För en evighet sedan skrev Amanda om sin hudrutin. Det imponerade stort på mig eftersom jag inte har någon rutin. Alls. Däremot har jag fet hy och finnar. Så jag slog till och köpte

för mer pengar än jag någonsin spenderat på en enskild hudvårdsprodukt, och mer pengar än jag lagt på hudvård förra året över huvud taget. Jag tänkte i mitt stilla sinne att det här himla båget måste vara helt otroligt för att jag ska tycka att det är värt det. Man kan väl sammanfatta så här:

I dag lade jag mer pengar på schampo än vad jag gjort i hela mitt liv, för att en kompis sa att det var bra. Tydligen är det här med kvalitet för pengar en grej.


Den här kan å andra sidan suga, för den har jag inte provat ännu. Återkommer med resultatet. (För, jag måste säga, det här himla båget måste vara helt otroligt för att jag ska tycka att det är värt det.)

Inga kommentarer: